Af en toe een informatieve e-mail naar je klanten sturen, is een goed idee! Je kan bijvoorbeeld een update sturen over een nieuwe service, promo-actie, een opendeurdag of het aankondigen van praktisch nieuws over de verlofperiode. 

Via Gmail:

1. Log in op je Gmail-account

2. Klik op 'Opstellen' om een nieuwe mail te maken

3. Klik dan op 'Aan' in de verzendbalk. Er wordt dan een venster geopend met verschillende opties. Onder het dropdown-menu rechtsboven kan je klikken op 'Alle contacten', 'Mijn contacten' of eerder gemaakte verzendlijsten. 

4. Klik op 'Alles selecteren' om al je contacten toe te voegen aan de mailing. Je kan natuurlijk ook contacten verwijderen of toevoegen naar wens.  

5. Gelukt! Klaar om je e-mail op te stellen.

Via Outlook

1. Open Outlook en creëer een nieuwe e-mail

2. Klik op 'Aan' in de verzendbalk.

3. Links worden je verzendlijsten en contacten getoond. Klik op het +teken om contacten toe te voegen aan je mailing. 

5. Gelukt! Klaar om je e-mail op te stellen.

Mails versturen en opvolgen via Teamleader

Je kan ook je bestaande mailbox koppelen aan Teamleader. Zo link je bouw- of renovatieprojecten aan de juiste contactpersonen. Bovendien kan je ook aan de slag met vaste e-mailtemplates en automatische mails. Via Teamleader beheer je al je klantencontacten via één handig systeem. Inclusief offertes, facturen, herinneringen, gewerkte uren, mailtjes,... 

Heeft u het antwoord gevonden?