Op ons platform vind je soms iets ‘oudere’ opdrachten. Omdat de vraag bijvoorbeeld heel specifiek is, of de andere vakmannen in jouw categorie of regio hebben het heel druk.

Soms gebeurt het ook dat een particulier na 48u al een antwoord op zijn/haar vraagt heeft gevonden (en de opdracht niet offline heeft gehaald). In dat geval kan je bij Jaimy een tegemoetkoming vragen voor je gemiste opdracht.

Zo neem je dus geen risico als je de opdracht binnenhaalt.


Hoe werkt het?

  • Je hebt een opdracht gekocht die langer dan 48 uur online staat? Dan contacteer je je potentiële klant best zo snel mogelijk!

  • Kan je geen offerte opmaken voor deze klant, omdat de klant al een vakman heeft gevonden? Of is de opdracht niet meer relevant? Dan kunnen we jou tegemoetkomen via een Jaimy-credit ter waarde van het aankoopbedrag van de opdracht.

  • Neem in dat geval contact met ons op via chat of via [email protected] en vermeld het opdrachtnummer.

  • Een tegemoetkoming ter waarde van je aankoop wordt toegevoegd aan je Jaimy-account. Deze kan je vervolgens meteen gebruiken voor het binnenhalen van je volgende opdracht 😉

PS: Alle gepubliceerde opdrachten op Jaimy worden altijd telefonisch gecheckt door één van onze medewerkers. Zo vermijden we dat je tijd en energie steekt in prospects zonder potentieel ✅


Heb je het antwoord gevonden?